Krewetki caridina różnice

Pytania i informacje na temat naszych uroczych, wielonogich, podwodnych stworzeń

Moderator: =Fresz=

Krewetki caridina różnice

Postprzez kaszan21 » So 10 lut, 2018 08:37

Wybaczcie ale nie wiedziałem jaki dać tytuł wątku ;) przechodząc do rzeczy, wyjaśni mi ktoś jaka jest różnica miedzy krewetkami PRL a crystal red? Pytanie może głupie ale jestem zielony w kwestii krewetek caridina i nie znam się na tych odmianach i nazewnictwem. Dzieki za odpowiedź i pozdrawiam
kaszan21
Potencjalny Maniak
 
Posty: 17
Dołączył(a): Cz 21 lip, 2016 20:32

Re: Krewetki caridina różnice

Postprzez popek2002 » So 10 lut, 2018 09:14

Krewetki PRL to czysta czerwona linia ( pure red line ) gdzie krewetki są biało-czerwone i ich potomstwo także, nie wyjdzie nic innego. Te krewetki dzieli się jakościowo na LOW, MID i HIGH, to już inna historia, A,S,SS..., wzory itp.
Crystale to krewetki z których może wypaść czarna krewetka. Są zazwyczaj tańsze od PRLek, bo brzydsze ;-)
Nie można ich ze sobą trzymać w jednym akwarium .
Avatar użytkownika
popek2002
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 115
Dołączył(a): N 25 gru, 2016 20:39
Lokalizacja: Świątniki Górne

Re: Krewetki caridina różnice

Postprzez Aga » So 10 lut, 2018 09:38

popek2002 napisał(a):Crystale to krewetki z których może wypaść czarna krewetka. Są zazwyczaj tańsze od PRLek, bo brzydsze ;-)

Czy aby na pewno ?
Obrazek
Aga
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 190
Dołączył(a): Śr 17 maja, 2017 16:54

Re: Krewetki caridina różnice

Postprzez popek2002 » So 10 lut, 2018 10:17

Mój błąd :-P
Chodzi o to, że to CZYSTA czerwona linia, nie miała dostępu do czarnej "krwi", może to wystarczy aby nie zagłębiać się w genetykę ;-)
Avatar użytkownika
popek2002
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 115
Dołączył(a): N 25 gru, 2016 20:39
Lokalizacja: Świątniki Górne

Re: Krewetki caridina różnice

Postprzez Inc0gnit0 » So 10 lut, 2018 10:26