Dobór krewetek, potrzebna pomoc.

Pytania i informacje na temat naszych uroczych, wielonogich, podwodnych stworzeń

Moderator: =Fresz=

Dobór krewetek, potrzebna pomoc.

Postprzez krewetkasto » So 12 mar, 2011 17:35

Witam ostatnio bardzo zainteresowałem się krewetkami założyłem nawet swoje pierwsze krewetkarium z RC. Bardzo chciałbym hodować coś bardziej kolorowego, zaznaczam że jestem początkującym akwarystą a nie chcę się zrazić do tego przemiłego hobby.
Ok teraz pytanie co z gatunków "bardziej przyjemnych dla oka" a zarazem niewymagającego zbyt dużej opieki moglibyście mi polecić? Ponadto jaki sprzęt mam kupić. Rozważę każda propozycję, z góry dziękuje :)
krewetkasto
Potencjalny Maniak
 
Posty: 12
Dołączył(a): N 06 mar, 2011 21:02

Postprzez Mateusz.A » So 12 mar, 2011 21:06

Jeśli chodzi o krewetki "bardziej" cieszące oczy, a nie RC to poleciłbym jakaś inną Necorodine heteropode np. yellow lub blue pearl. Wymagania mają te same.
krewetkasto napisał(a):Ponadto jaki sprzęt mam kupić.

Nie za bardzo rozumiem. O jaki sprzęd chodzi?
Pozdrawiam
Mateusz Antoniuk
Avatar użytkownika
Mateusz.A
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 440
Dołączył(a): N 07 lis, 2010 17:05
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez krewetkasto » So 12 mar, 2011 22:08

Mhm polecasz coś takiego ;p a powiedz mi jak z niebieskimi krewetkami jest coś takiego?
Liczyłem na to, że będę musiał jakoś odpowiednio wyposażyć nowe akwa
krewetkasto
Potencjalny Maniak
 
Posty: 12
Dołączył(a): N 06 mar, 2011 21:02

Postprzez Mateusz.A » So 12 mar, 2011 22:14

krewetkasto napisał(a):powiedz mi jak z niebieskimi krewetkami jest coś takiego?

Są. Napisałem- Necorodina heteropoda "blue pearl". Nie polecam iść na poczatek z Caridina cf. cantonsensis "blue tiger", bo są o wiele trudniejsze. Są jeszzce "blue bolt", ale to już (jak dla mnie) sfery marzeń :mrgreen:
Specjalne wyposażenie hmmm... Pompka, podłoże, meszki, światło, pokarm :-D . Ważne są oczywiście podmianki- myśle że o to ci jeszzce chodziło