e-krewetki - podejście do klienta

Otwarta 24h/dobę 7 dni w tygodniu kawiarenka.
Dla tych którzy nigdy nie mają dosyć pisania

Moderator: =Fresz=

e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez delta01w » Śr 08 lut, 2017 22:58

Chciałbym się podzielić z forumowiczami ostatnim kontaktem ze sklepem e-krewetki. Robiłem w tym sklepie kilka zakupów ale nie mogę sprawdzić ile i co kupowałem, ponieważ moje konto jest już tam zablokowane - a dlaczego?
Ostatnia wysyłka zamówionego towaru została dostarczona przez kuriera pod nieprawidłowy adres, wprawdzie w tym samym budynku, ale kurier DPD nie poinformował mnie, gdzie zostawił paczkę. Zgłosiłem właścicielowi, że paczka do tej pory nie nadeszła i poprosiłem o jak najszybsze dostarczenie przesyłki. Właściciel poinformował mnie, że kurier potwierdził dostarczenie przesyłki pod adres adresata. Proszę sobie wyobrazić, że właściciel oskarżył mnie o próbę wyłudzenia od niego następnej przesyłki i zaczął straszyć mnie, że sprawą zajmie się Policja, która wykryje kto jest złodziejem - cytat z e-maila tego Pana:
Jeszcze raz Panu powtarzam, że sprawą zajmie się Policja. DPD twierdzi, że przesyłka do Pana dotarła! To nie ja będę wyjaśniał kto jest złodziejem tylko Policja. Ja towar wysłałem i mam na to potwierdzenie. Próba wyłudzenia ode mnie kolejnej wysyłki się nie uda.
Oczywiście cała ta korespondencja będzie przekazana Policji.

Oczywiście nie mogłem uwierzyć w to co widzę. Pierwszy raz w życiu ktoś mnie oskarżył o kradzież, pomimo tego, że mam 57 lat i jestem w miarę statecznym człowiekiem z pewnymi zasadami.
Dostałem nawet pozwolenie od Pana właściciela e-krewetki o poinformowaniu kolegów na forum o tym skandalicznym zachowaniu - cytuję:
Oczywiście pan nie dokonana u mnie żadnych zakupów bo już pana zablokowałem. Proponuję przeczytać ze zrozumieniem wszystkie wiadomości jakie pan napisał i dość prosty wniosek się nasuwa. Widzę, że jedyna metoda w życiu to straszyć - gratuluję podejścia.
Na forach tak proponuję poinformować swoich kolegów, że pewne rzeczy u mnie się nie udają.

Paczkę odzyskałem we własnym zakresie kontaktując się z kurierem, który tą przesyłkę pozostawił w innym miejscu nie informując mnie o tym. Od właściciel e-krewetki oczywiście nie otrzymałem nawet najmniejszego słowa "przepraszam". Sprawę można było załatwić w zupełnie inny sposób, ale jak zwykle zabrakło odrobiny empatii i zrozumienia. Piszę to jako informację dla klientów, żeby wiedzieli czego mogą się spodziewać po tym Panu.
delta01w
Potencjalny Maniak
 
Posty: 6
Dołączył(a): Pn 15 lut, 2016 23:34

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez ReqImrik » Cz 09 lut, 2017 06:48

Nie bronie sklepu ale jak dobrze zrozumiałem nie sprawdziłeś kuriera tylko od razu uderzyłeś do sklepu i oskarżyłeś ich o nie wysłanie paczki. A że właściciel już pewnie miał takie akcje wcześniej więc zareagował tak a nie inaczej- co nie oznacza, że właściwie.
I najważniejsze, DPD to dno, firma zatrudniająca ludzi olewających swoje obowiązki. Sam ostatnio miałem przejścia z nimi i nawet złożyłem oficjalną skargę na kuriera. Po Twoim poście uważam, że sam powinieneś złożyć skargę na kuriera a nie wykłócać się ze sklepem.
ReqImrik
Początki Krewetkowej Mani
 
Posty: 29
Dołączył(a): Pn 16 sty, 2017 09:08
Lokalizacja: Kraków

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez daman0629 » Cz 09 lut, 2017 07:50

W dpd na stronie śledzenia paczki jest wpis nazwisko kto odebrał i pewnie już byś wiedział gdzie jest paczka, można także tam odnaleźć nr telefonu kuriera i zadzwonić i by było po sprawie.
daman0629
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 194
Dołączył(a): Wt 21 sty, 2014 12:22

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez =Fresz= » Cz 09 lut, 2017 08:07

Wiedziałeś że paczka dotarła ale nie chciało Ci się po nią fatygować i e-krewetki miała Ci przez to że DPD zawiniło wysyłać jeszcze jedną paczkę? Czy ja dobrze rozumiem?:P akurat kto jak kto ale Piotrek to najbardziej uczciwa osoba, ja zawsze zamówienie składam u niego na mailu, podaje mi tam konto przelewam kasę a on nie czekając na nic wysyła od razu paczkę.

Wysłane gołębiem pocztowym z pomocą Tapatalka.
Avatar użytkownika
=Fresz=
Moderator
 
Posty: 7215
Dołączył(a): Cz 27 gru, 2007 21:16
Lokalizacja: Toruń

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez Tasior » Cz 09 lut, 2017 08:43

A mi się wydaje, że zwyczajnie to jest brak komunikacji między między jednym a drugim. Faktem jest że za przesyłkę jednak odpowiada sprzedawca. Niemniej jednak tutaj sprzedawca miał czarne na białym, że paczkę dostarczono, więc przed całą kłótnią powinno się wejść w kontakt z firmą kurierską i od nich zacząć całą sprawę :)
Avatar użytkownika
Tasior
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 893
Dołączył(a): Śr 31 mar, 2010 14:14
Lokalizacja: Knurów

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez =Fresz= » Cz 09 lut, 2017 09:30

Dokładnie tak. Skoro paczka dostarczona to po numerze przesyłki sprawdza się gdzie jest. Jeżeli sprzedający podał na przesyłce dobry adres wskazany przez kupującego, a kurier dostarczył ją pod inny to już nie wina sprzedającego. Ty jako kupujący powinieneś żądać od DPD wyjaśnień a nie od e-krewetki.
Avatar użytkownika
=Fresz=
Moderator
 
Posty: 7215
Dołączył(a): Cz 27 gru, 2007 21:16
Lokalizacja: Toruń

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez kotGacek » Cz 09 lut, 2017 09:57

jest jeszcze sprawa korespondencji, przytaczasz tylko odpowiedzi sprzedającego, z których wynika że kilka epitetów w jego stronę chyba skierowałeś. Dobrze by było poznać całą treść korespondencji z jednej jaki z drugiej strony, a nie wyrwane z kontekstu wypowiedzi. Korzystałem z zakupów w tym sklepie i jestem bardzo zadowolony z transakcji jaki i komunikacji z p. Piotrem. Dlatego na tyle zbulwersował mnie ten post, że postanowiłem się wypowiedzieć.
Avatar użytkownika
kotGacek
Potencjalny Maniak
 
Posty: 3
Dołączył(a): So 20 lut, 2016 17:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez ReqImrik » Cz 09 lut, 2017 10:06

Bardzo słuszna uwaga. Ciekaw jestem tylko, czy kolega delta01w spróbuje się ustosunkować się do naszych uwag czy już więcej się nie pojawi.
ReqImrik
Początki Krewetkowej Mani
 
Posty: 29
Dołączył(a): Pn 16 sty, 2017 09:08
Lokalizacja: Kraków

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez SUHY » Cz 09 lut, 2017 10:10

A wszystko to pewnie przez kiepski dzień i sprzedającego i kupującego a i może kuriera .
Pierwszy pewnie nie raz miał dziwne przejścia mógł coś podpowiedzieć , drugi jak dostał cynk że jest wpis dostarczone mógł pomyśleć że kurier paczkę wydał komuś .I albo poszukiwanie albo telefon do firmy .
I obeszło by się bez totalnie niepotrzebnej draki .
Obrazek
Avatar użytkownika
SUHY
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 2380
Dołączył(a): Pn 12 gru, 2011 21:29
Lokalizacja: Starachowice

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez jalar » Cz 09 lut, 2017 10:14

Niestety nie panowie ! Sprzedający odpowiada za wysłanie przesyłki. Kupujący poinformował sprzedającego o niedostarczonej przesyłce i to po numerze przesyłki sprzedający ma obowiązek sprawdzenia co się stało. Fakt jest taki że wzajemnego zrozumienia i pozytywnego dialogu zabrakło po obu stronach. Faktem jest że obsługa firm kurierskich jest ostatnio niestety jaka jest. Moim zdaniem obie strony powinny złożyć reklamację w DPD. Mało tego nie zawinił w tej sprawie ani kupujący ani sprzedający tylko nieodpowiedzialny kurier, dlatego trzeba zachować spokój , trochę pokory bo przecież można się dogadać ,wyciągnąć rękę jeden do drugiego.
Niestety takie czasy. ;-)
jalar
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 122
Dołączył(a): N 15 lut, 2015 20:19
Lokalizacja: Trzcianka k/Piły

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez Tasior » Cz 09 lut, 2017 10:24

No o to właśnie chodzi, ale czasem jak ktoś na kogoś od razu z pyskiem wyskakuje to człowiekowi się odechciewa. Dlatego fajnie by było jak już zobaczyć całą tą korespondencję ;-)

Wysłane przez Tasiora z Honor 8 za pomocą Tapatalka :-)
Avatar użytkownika
Tasior
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 893
Dołączył(a): Śr 31 mar, 2010 14:14
Lokalizacja: Knurów

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez =Fresz= » Cz 09 lut, 2017 10:28

Kupujący wybiera jaka ma być wysyłka, a sprzedający odpowiada za wysłanie zgadza się, ale nie odpowiada za to co się będzie działo dalej z wysyłką. Sprzedający ma tylko kwit na potwierdzenie wysyłki. Jak już jedna osoba zauważyła mamy tu tylko przytaczane odpowiedzi kupującego a mnie ciekawią pierwsze wiadomości napisane do sprzedającego z informacją co się dzieje z przesyłką :mrgreen:

Ostatnia wysyłka zamówionego towaru została dostarczona przez kuriera pod nieprawidłowy adres, wprawdzie w tym samym budynku, ale kurier DPD nie poinformował mnie, gdzie zostawił paczkę. Zgłosiłem właścicielowi, że paczka do tej pory nie nadeszła i poprosiłem o jak najszybsze dostarczenie przesyłki. Właściciel poinformował mnie, że kurier potwierdził dostarczenie przesyłki pod adres adresata.


Jak się dowiedziałeś o tym gdzie została dostarczona paczka?
Avatar użytkownika
=Fresz=
Moderator
 
Posty: 7215
Dołączył(a): Cz 27 gru, 2007 21:16
Lokalizacja: Toruń

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez QHU » Cz 09 lut, 2017 10:35

Jako że mieszkam nieopodal Piotrka wpadam nieraz w celu uzupełnienia braków. Problem jest taki że Piotrek jest miłą i otwartą osobą i zderza się trochę z Polskimi realiami prowadzenia takiego sklepu. Jak wiecie sprzedaje większość produktów na próbki, nie raz opowiadał mi jak to przyszedł klient do niego do domu i przez 40 minut oglądał akwaria, pytał itd. po czym kupił jedną próbkę za 3 zł i poszedł. Tak samo jest z wysyłką, ludzie dzwonią sami nie wiedząc czego chcą, domagając się jeszcze gratisów przy zamówieniu za 20 zł, tak to wygląda przy prowadzeniu tego typu sklepu i myślę że nieraz mogą lekko nerwy puszczać a efektem są takie właśnie sytuacje.
Avatar użytkownika
QHU
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 177
Dołączył(a): Wt 03 mar, 2015 21:03
Lokalizacja: Pruszków

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez Bidon » Cz 09 lut, 2017 11:28

Witam wszystkich. Króciutkie stanowisko z mojej strony bo jak zawsze w biegu żeby klient otrzymał przesyłkę błyskawicznie.
Jestem osobą "elastyczną" czyli dostosowuję się do rozmówcy. Jak ktoś jest miły to i ja jestem miły, jak ktoś jest cham (piszę ogólnie, a nie o konkretnej osobie) to ja jestem większy cham i tyle.
Zdarza się, że przesyłka gdzieś zaginie bądź się opóźni i zawsze staram się pomóc na ile mogę. Niestety jeżeli ktoś najpierw zarzuca mi, że wysłałem pod zły adres, później przyznaje, że może z pośpiechu podał adres pracy, a na koniec gdy okazuje się, że kurier dostarczył przesyłkę gdzieś indziej (z tego co pamiętam to chyba jakieś 50-100m obok) żąda natychmiastowego dosłania nowego towaru lub zwrot pieniędzy (w niecałe kilka godzin po tym fakcie), nie ma zamiaru poczekać na odpowiedź DPD na reklamację, którą złożyłem to uważam, że i tak grzecznie się zachowałem.
Powtórzę raz jeszcze sklep e-krewetki jest dla miłych i uczciwych ludzi, a pozostałych zapraszam do innych sklepów. Tak jak Pan mi napisał takich jak ja jest wielu więc ja nie widzę żadnego problemu. Każda próba wyłudzenia ode mnie tak pieniędzy jak i dowolnych produktów kończy się zawiadomieniem o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.

Policjanci też ludzie i też hodują krewetki :-)
Piotrek Berlak
Bidon
Potencjalny Maniak
 
Posty: 8
Dołączył(a): Cz 29 gru, 2011 10:48

Re: e-krewetki - podejście do klienta

Postprzez =Fresz= » Cz 09 lut, 2017 11:40

Temat został wyczerpany, są odpowiedzi obu stron i wszystko jest jasne, temat zamykam.
Avatar użytkownika
=Fresz=
Moderator
 
Posty: 7215
Dołączył(a): Cz 27 gru, 2007 21:16
Lokalizacja: Toruń


Powrót do CAFE DEL MAR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron