przez mirkocis » N 06 kwi, 2014 18:00
Allezoo.com.pl - bardzo fajny kontakt, ciągła informacja o statusie zamówienia, błyskawiczna wysyłka, ceny dobre (na produkty aquaartu).
Wodna-kraina.pl - szybko, sprawnie, bez problemu, kupowałem mchy, towar zabezpieczony jak należy, dobrej jakości, ceny porównywalne z Allegro.
Akwarystyczny24.pl - największe rozczarowanie, po zakupie i natychmiastowej wpłacie online, miałem zero powiadomień że wysyłka zostanie opóźniona. Po kilku mailach odpisali (dopiero jak zapytałem), że mieli dużo pracy po weekendzie (luty), dlatego sie nie wyrobili.
A najgorsze było, gdy okazało sie że towar był rozbity i trzeba było reklamować. Przez dwa dni udawali że nie istnieją, potem po przyjęciu protokołu szkody udawali kolejne dwa dni że nie istnieją, a jak zacząłem sie bardziej dopominać co dalej, kiedy wysyłka, czy uznali reklamację itp (bo miałem zero informacji od nich), otrzymałem w końcu od obrażonej Pani maila żebym nie wysyłał codziennie zapytań, bo ona pamięta i jak tylko dotrze nowa dostawa (nie wie kiedy dokładnie), to wyślą mi towar. Szkoda że wcześniej ani razu nie napisała że pamięta, tylko udawała że nie istnieje. Odpisała pierwszy raz od zgłoszenia przez mnie informacji o szkodzie, dopiero gdy zacząłem pisać do działu handlowego, bo ona kilka dni milczała.
Ostatecznie po ok 10 dniach miałem wszystko u siebie. Kupuje 90% wszystkiego online od wielu lat i rzadko miałem do czynienia z taką porażką na poziomie komunikacji z klientem.