przez 1kubus » Śr 12 kwi, 2017 10:19
Kochani. Informacja od naszego Indo. Przede wszystkim przeprasza za ostatnie zamieszania z brakami. To zamówienie jest specjalne. Napisał że jeszcze nigdy nie dał tyle gratisów. Chce w ten sposób wynagrodzić Nam stresy i nerwy. Jesteśmy jego bardzo dobrym klientem i dba o Nas. Tym razem rekompensuje domniemane pomyłki i braki gratisami. Gdyby ktoś był niezadowolony z zamówienia i ewentualne bonusy nie pasowały w ramach teoretycznego braku, oddaje $$. Pisał że kilku mógł niedopakowac, mógł się pomylić, jest tylko człowiekiem i szczerze przeprasza. Prosi o wyrozumiałość. Starał się wszystko załatwić, by było dobrze.
Reasumując. Jak coś nie gra i jesteście niezadowoleni-piszcie ja składam reklamację i Indo oddaje kasę.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka