1kubus napisał(a):Śmieszy mnie też sytuacja że stanem. Jak można we wrześniu sprawdzić że dostalo się ileś tam bucek mniej z zamówienia marzec/kwiecień. Śmierdzi to na km-załatwiaj sobie tą sprawę sam , dla mnie to kombinatorstwo..
po pierwsze nie we wrześniu...a UWAGA W CZERWCU otrzymałeś maila z dokładnym wyjaśnieniem, rozmawialiśmy też przez pw ale nie mam screenów już (tu Cie zmartwię te z zamówieniem mam).
Chętnie porozmawiam z Buckarzem, jeżeli zobaczę screeny mojego zamówienia, tj. Twojej wiadomości wysłanej do niego z moim poprawnym zamówieniem.
sory za post pod postem ale jak napisze taką litanię to nikt nie będzie czytał.
Zamówiłem bucki...przyszły za miesiąc...zamówionych było 61. Wrzuciłem do baniek, nakleiłem nazwy i zapomniałem do następnego zamówienia bo chcąc zamówić nowe chciałem sprawdzić co mam...jak się okazało z mojego zamówienia było 20. Kolejne 20 nie z mojego i 20 brak.
wydrukowane moje zamówienie, skreślone-poprawne bucki, nieskreślone-te których nie dostałem, wpisane długopisem-bucki których nie zamawiałem.
jak pokażesz screeny że wszystko było po Twojej stronie ok i zamowiłeś dobrze a później mu napisałeś że się pomylił to zapomnę o tych 40 buckach z zamowienia poprzedniego.
Co nie zmienia faktu że wisisz mi prawie 320 zł (po kursie z dnia przelewu) za niezamówione bucki z zamówienia z którym jest problem.
wstawiam brakujące screeny bo linki wygasły: