Prośba o pomoc w skompletowaniu sprzętu

Moderator: =Fresz=

Prośba o pomoc w skompletowaniu sprzętu

Postprzez Szony1985 » Pn 29 lut, 2016 21:16

Hej!
Jak w temacie, mam prośbę o pomoc w skompletowaniu sprzętu. Chcę założyć krewetkarium z CR w zbiorniku 54l (60x30x30). Poradźcie w jaki filtr, podłoże, oświetlenie i rośliny wyposażyć zbiornik (generalnie wszystko co potrzebne do funkcjonowania akwarium) jakie preparaty, minerały, testy itd.
Będzie to mój pierwszy zbiornik więc nie mam żadnego doświadczenia i dlatego prosiłbym o konkretne i sprawdzone produkty (szkoda krewetek na eksperymentowanie ...)
Szony1985
Potencjalny Maniak
 
Posty: 4
Dołączył(a): Pn 29 lut, 2016 21:11

Re: Prośba o pomoc w skompletowaniu sprzętu

Postprzez krakers » Pn 29 lut, 2016 21:21

widzę że kolega jest uparty i czytać mu się nie chce !!! kolejne forum i tutaj też jest opcja szukaj i są tematy podłoża oświetlenia filtry itd. nikt za Ciebie nie przyjdzie nie założy w domu i nie będzie pilnował Ci tego wszystkiego

Witaj na kolejnym forum
czytaj czytaj czytaj
krakers
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 167
Dołączył(a): Pt 03 kwi, 2015 20:11
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Re: Prośba o pomoc w skompletowaniu sprzętu

Postprzez kaboom » N 06 mar, 2016 13:09

Krakers idąc Twoim tokiem myślenia to można pozamykać forum bo wszystko już było. Po takiej odpowiedzi to większość nowych użytkowników stwierdzi że siedzi tu kółko wzajemnej adoracji i nie ma sensu zaglądać na to forum.

Szony

W odpowiedzi na Twoje pytania:
-podłoża - ADA Amazonia, Benibachi, Environment soil, Akadama, HELP soil (spokojnie może być też plants), sprawdzi się każde podłoze jonowymienne, uważał bym jedynie na Aquasubstrate AQUAART bo krótko trzyma parametry. Potrzebował byś od 9 do 15 l podłoża w zależności czy chcesz zrobić baniak roślinny z krewetkami czy też same krewetkarium,