Jedno pytanko, może dwa.

Moderator: =Fresz=

Jedno pytanko, może dwa.

Postprzez Mati-p » Śr 29 mar, 2017 12:31

Witam serdecznie wszystkich. Jestem nowy na tym forum i zielony jeśli chodzi o krewetki. Mam niewielki zbiorniczek bardzie roślinny i znalazły się w nim krewetki RC. Jako że baniaczek jest nawożony to krewecie trochę dostają po d... i chcę to zmienić. Moje pytanie dotyczy takiego czegoś jak SN WERWA . Co to jest ? Czy to jest jedzenie , bo w opisie pisze że suplement diety . Czy może jest to uzdatniacz. Znalazłem gdzieś filmik jak gość dodaje to do podmienianej wody. Wiem pytanie banalne ale jak możecie to coś napiszcie . W necie jest dosyć mało na temat tego środka ... Kupiłem taki zestaw : kulki BWS, liście ketapangu, SN FULVO i wspomniany SN WERWA. Poradzicie coś na temat tej "WERWY " ???
Mati-p
Potencjalny Maniak
 
Posty: 18
Dołączył(a): Śr 29 mar, 2017 12:13

Re: Jedno pytanko, może dwa.

Postprzez macieks » Pt 31 mar, 2017 11:01

werwa to taki suplement który coś tam wzbogaca podłoże ale krewety tez go wpierdzielają. Miałem go i nie stanowi zagrożenia. Przy nowym baniaku sprawdza się jak najbardziej, warto go dodać dość sporo pod podłoże (ja dawałem jakieś 1/4 opakowania). Później jedna łyżeczka raz na tydzień bezpośrednio do słupa.Dodam jeszcze że ładnie pachnie i przypomina tytoń. Zalecam po otwarciu trzymać go w lodówce tak jak inne bakterie w stanie sypkim.
macieks
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 582
Dołączył(a): So 07 lip, 2012 15:14
Lokalizacja: w-wa/ursynów

Re: Jedno pytanko, może dwa.

Postprzez Mati-p » Pt 31 mar, 2017 11:24

Dzięki za odpowiedz. Ogólnie to może opiszę mój problem.