red cherry poczatki

Z jakimi stworzeniami nasze pociechy są bezpieczne, a jakich powinny się bać.

Moderator: =Fresz=

red cherry poczatki

Postprzez mada » So 04 kwi, 2009 20:11

witam wszystkich kilka dni temu kupiłem kilka krewet red cherry z racji tego ze akwarium dla nich jeszcze nie gotowe musiałem wpuścić do zbiornika ogólnego 240l - roślin dosyć sporo obsada: zbrojniki niebieskie, mieczyki, neony innesa,brzanki sumatrzańskie, danio różowe,
w akwarium mam dosyć dużą grotę dla zbrojników i wszystkie krewetki tam siedzą co można zrobić żeby z tamtąd wychodziły ? tylko nie mówcie ze wyjąć grotę:D jestem początkujący więc przepraszam jeśli to głupie pytanie:)
mada
Potencjalny Maniak
 
Posty: 3
Dołączył(a): So 28 mar, 2009 11:27

Postprzez cmepro » So 04 kwi, 2009 21:02

Siedzą tam bo pewnie tak się czują bezpiecznie, w sumie nie ma co się dziwić... mały robaczek w wielkim baniaku otoczony rybkami która tylko czekają kiedy zjedzą coś żywego zamiast płatków.
[12L] Corner: White Pearl | Clithon Corona
[20L] Green Tank: Babaulti | Red Cherry | Clinthony

Obrazek
Avatar użytkownika
cmepro
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 105
Dołączył(a): Wt 01 lip, 2008 22:35

Postprzez Kukol88 » So 04 kwi, 2009 21:18

Krewetki mogą byc wystraszone tych rybek z racji tego, że te rybki dosyc szybko pływają. Może z czasem krewetki sie przyzwyczają i zaczną wychodzic (wkoncu muszą coś jeśc ;-) )
126L:<Moje Akwarium>

Pozdrawiam
Patryk
Avatar użytkownika
Kukol88
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 206
Dołączył(a): Pn 30 mar, 2009 19:18
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez =Fresz= » So 04 kwi, 2009 21:25