Czy można otrzymać Pinto z poniższego zestawienia?

Nie wiesz co pływa w akwarium lub jakiej klasy jest krewetka - napisz

Moderator: =Fresz=

Czy można otrzymać Pinto z poniższego zestawienia?

Postprzez markus383 » Śr 02 wrz, 2015 16:56

Witajcie :)
Wczoraj załozyłem nowe krewetkarium dla Taiwanów i hybryd. Zakupiłem na aukcji hybrydy po Pinto i mam zamiar zakupić jeszcze jakieś krewetki do nich. Co wg Was byłoby lepszym zakupem, aby otrzymać te upragnione Pintosy(chociaż jakiś odsetek)?
1. Blue bolt
2. Panda
3. Taitibee o fenotypie KK extreme?

Jeśli chodzi o takie krzyżówki to jestem kompletnie zielony :oops: Nie znalazłem do tej pory czytelnego dla mnie tematu na temat Taitibee. Nie wiem bardzo co z czym pokrzyżować, aby otrzymać możliwie dużo określonych krewet.

Pozdrawiam,
Mateusz :)
Pozdrawiam.
Mateusz :)
Avatar użytkownika
markus383
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 113
Dołączył(a): Wt 07 lip, 2009 08:50
Lokalizacja: Warszawa/Otwock Mały

Re: Czy można otrzymać Pinto z poniższego zestawienia?

Postprzez matu » Śr 02 wrz, 2015 18:41

Wszystko zależy od genów po dziadkach i pra pra pra pra.....
Tego ci nikt nie zagwarantuje, że kupując nie pinto będziesz miał pinto.
Mam w akwa mix krewet gdzie z jednej samicy KK skunk rodzą mi się 4 różne rodzaje panda, pinto, czarne, czerwone i kk, ale samicy znoszącej złote jajka ci bym nie sprzedał ;-).

A co z dzieci takiej samicy się urodzi tego nie powiem, ale maluch jakiś tam gen pinto w sobie ma.
Avatar użytkownika
matu
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej
 
Posty: 1089
Dołączył(a): Cz 07 sie, 2014 16:30
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Czy można otrzymać Pinto z poniższego zestawienia?

Postprzez Inc0gnit0 » Śr 02 wrz, 2015 18:44