Witam się z Wami! - Kilka słów o mnie.

Jeżeli właśnie przybyłeś na forum i chcesz się zapoznać z forum i ekipą , zajrzyj.
Tu możesz się przedstawić i dodać swoje zdjęcie.

Moderator: =Fresz=

Witam się z Wami! - Kilka słów o mnie.

Postprzez woodnite » N 19 lut, 2017 23:46

Witam Wszystkich serdecznie!

Nazywam się Sebastian, w chwili obecnej mam 25 lat i piszę ten post z niewielkiej, liczącej niecałe 40 tysięcy mieszkańców Oleśnicy, tej pod Wrocławiem.
Z wykształcenia jestem programistą. Pracuję w swoim zawodzie, oraz jako operator bezzałogowych statków powietrznych (dronów).
Moją pierwszą i najprawdziwszą pasją jest dość niecodzienna odmiana kolarstwa górskiego - trial rowerowy. Dużą część wolnego czasu przeznaczam również na odkrywanie i tworzenie sztucznej inteligencji.
Geneza powstania mojego pseudonimu jest bardzo prosta. W dużym skrócie - Uwielbiam noc i drewno, w każdej postaci. Te dwa czynniki łączą się w jedno słowo - woodnite.

Dołączam do grona forumowiczów jako kolejna "krewetkowa świeżynka".
Tematem krewetek zainspirował mnie mój przyjaciel i w najbliższym czasie planuję budowę dwóch większych (+/- 200l), oraz kilku mniejszych (+/- 75l) baniek dla tych skorupiaków.
Trafiłem pod ten adres oglądając jeden z filmów zamieszczonych na youtube i jest to dla mnie prawdziwa skarbnica wiedzy :-).

Z przyjemnością będę odkrywał nowe horyzonty i czerpał wiedzę od doświadczonych pasjonatów/hodowców. Mam nadzieję, że z Waszą pomocą w niedalekiej przyszłości uda się zrealizować ciekawy projekt ;-).

Pozdrawiam serdecznie,
Sebastian.
Avatar użytkownika
woodnite
Potencjalny Maniak
 
Posty: 2
Dołączył(a): N 19 lut, 2017 22:51
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Witam się z Wami! - Kilka słów o mnie.

Postprzez =Fresz= » Pn 20 lut, 2017 09:18

Witaj Sebastian w naszym gronie ;-) jak łykniesz bakcyla to Cię to hobby też wciągnie. Niedaleko Twojej miejscowości mam znajomych.
Avatar użytkownika
=Fresz=
Moderator
 
Posty: 7215
Dołączył(a): Cz 27 gru, 2007 21:16
Lokalizacja: Toruń