1kubus napisał(a):Kochani. Informacja od naszego Indo. Przede wszystkim przeprasza za ostatnie zamieszania z brakami. To zamówienie jest specjalne. Napisał że jeszcze nigdy nie dał tyle gratisów. Chce w ten sposób wynagrodzić Nam stresy i nerwy. Jesteśmy jego bardzo dobrym klientem i dba o Nas. Tym razem rekompensuje domniemane pomyłki i braki gratisami. Gdyby ktoś był niezadowolony z zamówienia i ewentualne bonusy nie pasowały w ramach teoretycznego braku, oddaje $$. Pisał że kilku mógł niedopakowac, mógł się pomylić, jest tylko człowiekiem i szczerze przeprasza. Prosi o wyrozumiałość. Starał się wszystko załatwić, by było dobrze.
Reasumując. Jak coś nie gra i jesteście niezadowoleni-piszcie ja składam reklamację i Indo oddaje kasę.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Bucki do mnie wczoraj dotarły. Jestem zadowolony,ale byłbym bardziej, gdyby w zamówieniu nie było braków. Ja rozumiem, że Indo jest tylko człowiekiem i może się pomylić, ale jeśli poważnie traktuje swoich klientów to mógłby również poważniej podejść do nadania przesyłki. Być może dla Indo, który cyklicznie i hurtowo sprzedaje Kubie bucki jest to nieistotne, bo braki będzie wyrównywał w następnym zamówieniu,( tak jak to miało miejsce w tym zamówieniu). Jednak dla mnie- jako jednorazowego klienta (brałem drugi raz, ale tym razem współzamaiwałem z 3 osobami, które pierwszy raz zamawiały) jakikolwiek brak bucek jest już istotny, bo cóż mi po tym, że Kuba w następnym zamówieniu dostanie więcej gratisów skoro bucki, które ja zamawiałem do mnie nie dotarły.
Piszę to z intencją by w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji. Ogólnie to zamówienie było dla mnie jakieś pechowe. Najpierw złe zaadresowanie wysyłki, a na koniec braki w zamówieniu. Fajnie, że Kuba chciał zrekompensować jakoś tą zwłokę dając 3 bucki w gratisie, ale mimo to jestem zawiedziony brakiem w podstawowym zamówieniu. Nawet jeśli nie dało się tego uniknąć, to było dużo czasu na powiadomienie o tym, że wysyłka idzie niekompletna.