Cześć!

Jeżeli właśnie przybyłeś na forum i chcesz się zapoznać z forum i ekipą , zajrzyj.
Tu możesz się przedstawić i dodać swoje zdjęcie.

Moderator: =Fresz=

Cześć!

Postprzez KejBas » Cz 01 lis, 2018 11:12

Cześć!
Mam na imię Jakub i mam 14 lat. Akwarystyką zajmuję się od ponad roku , a swoje pierwsze krewetkarium założyłem 2 września tego roku (taki prezencik na rozpoczęcie roku szkolnego :-P )
Opowiem Wam szczegółowo jak się da o moim zbiorniczku:
Akwarium 23L - 40/25/25
Filtr - Kombinacja U-jet 3 + Głowica PAT-Mini
Grzałka - Aquael EasyHeater 25W
Oświetlenie - Aquael Leddy Tube 6W w wersji PLANT
Podłoże - Żwirek Ceramiczny czarny
Roślinność - Posiadam Phoenix Moss,Bucephalandra Deep Purple,Pistia (planuje zasadzić rogatka i dać gałęzatkę)
Posiadam jeden kamień który powoduje , że korzeń stoi stabilnie.
W krewetkarium po radach dałem 4 szyszki olchy i 2 liście dębu oczywiście wcześniej wyparzone.
Od niedawna borykam się z problemem mianowicie mech zrobił się brązowy , a bucephalandra straciła kolor listków. Poradzono mi , żeby dać (życie) do krewetkarium w postaci krewetek i ślimaków od jakiegoś czasu mech zyskuje intensywnie zieloną barwą z czego jestem bardzo zadowolony. A jakie są Wasze rady?
Obsada :
-Krewetka Neocaridina Red Cherry - 8 sztuk (z czego mamuśka z jajkami wygląda że za tydzień będą małe :-D )
I szukam ślimaczków zatoczków , bo w mojej okolicy na OLX.pl lub w sklepach nie ma :-/
Oraz poszukuję liście ketapangu,dębu i szyszki olchy bo mam trochę mało.

Może teraz coś o mojej pasji oprócz akwarystyki:
Moją pasją jest Downhill lubię jeździć na okolicznych trasach , a w przyszłym roku planuję brać udział w
Pucharze Polski . Mam nadzieję , że czas na forum krewetkomaniaków będzie zawsze mile spędzony . Miłego Dnia!
KejBas
Potencjalny Maniak
 
Posty: 6
Dołączył(a): Cz 01 lis, 2018 10:29

Re: Cześć!

Postprzez Agnieszk » Cz 01 lis, 2018 11:41

Witaj, powodzenia w rozwoju pasji, Pozdrawiam ciepło Agnieszka
Agnieszk
Ciężkie Stadium Mani Krewetkowej